Jak zrobić zdjęcie portretowe? Tutorial po mojemu :)

Witajcie moi drodzy! Witam Was już z Evesham, ale mam dla Was zdjęcia z wspólnego wypadu pod domek z przyjaciółmi oraz kilka zdjęć z małego pikniku u mnie na wsi :)
Opowiem Wam także, jak wygląda proces tworzenia moich zdjęć!

Tutaj się ogłaszam i poszukuję modeli i modelek na sesję i mam już jedną umówioną. Cieszę się niezmiernie z każdej sesji!
Bez zbędnego, mojego gadania przejdźmy do dzisiejszych zdjęć, bardziej portretowych :)
Magdalena L.
Zaczynając od początku – pierwsze czego potrzebujecie to modela i aparatu, ale to chyba najbardziej logiczna sprawa.
Gdy już macie te warunki spełnione no to wtedy rozmawiasz z modelem, próbujesz go rozśmieszyć i łapiesz te piękne chwile, żeby móc je uwiecznić na zdjęciu.
Naturalny uśmiech to zawsze najpiękniejsza rzecz w człowieku!

 

Gdy zdjęcie jest już zrobione to przerabiacie je.
Ja akurat jedyne co robię to rozjaśniam, dodaję kontrast oraz zmieniam temperaturę zdjęcia, a potem dodaję delikatny filtr oraz watermark i tak oto wstawiam dla Was zdjęcia.

 

Pamiętajcie, że wystarczą chęci i pomysł, aby zrobić coś ciekawego i pięknego! Ile ja widziałam dobrych zdjęć zrobionych jakimś starym telefonem ;)
Swoje zdjęcia obrabiam w photoshopie oraz photoscape.
To akurat portret nie jest, ale Madzia ładnie zapozowała to postanowiłam się Wam tym pochwalić :D
Ogólnie… Co u mnie słychać? Na razie jesteśmy w trakcie szukania pracy z przyjaciółką i zajmujemy się wyprowadzaniem psa i odpoczywaniem. Trochę korzystamy z wakacji :)
Niedługo zacznie się praca, ale nie martwcie się, ja nadal będę tu ładnie wstawiać zdjęcia!
Tu jest tyle miejsc, gdzie można zrobić arcydzieło, że mam ochotę łazić z aparatem i po prostu wylewać moją inspirację WSZĘDZIE.
Tutaj pani Magdalena wyszła jak rasowa modelka ;)
Ogólnie miałam ten post dodać o wieeele szybciej, ale znacie mnie i moje tempo, zawsze się muszę spóźnić!
Ale ostatnio ładnie wszystki idzie na blogu do przodu, więc powoli, ale jeszcze o mnie świat usłyszy :D

 

Robiąc zdjęcia pamiętajcie o to, żeby dobrze złapać fokus, dobrze się ustawić i nie bać się wyginać na środku drogi przy ludziach. Zawsze łapcie idealny moment!
Tutaj jestem dumna, że udało mi się złapać moment, kiedy wiatr podwiał włosy Madzi.

 

Powaga też jest mile widziana na zdjęciach. Wszystko zależy od Was!
I to kocham w robieniu zdjęć… Wolność :)

 

Tutaj pobawiłam się troszkę zdjęciem i dodałam trochę gwiazdek (http://fav.me/d77gh2y)
Istnieje mnóstwo tutoriali na temat jak coś wkleić na zdjęcie, więc tutaj tego nie pokażę, może kiedyś. Jak byście takie coś chcieli to dajcie znać :)
Aleksandra H. oraz Bartek B.
No i przechodzimy do uroczej pary, którą tworzą Ola – moja najlepsza przyjaciółka oraz Bartek (Buli)!
Kocham na nich patrzeć, miłość wylewa się od nich, zalewając przy tym wszystko wokół <3
Życzę Wam takiej miłości, jaką oni przeżywają :)
I buziaaczek :)
Z buziaczkiem zdjęcie jest niepozowane.

 

No i kto mi powie, że ona nie ma pięknego, kochanego i ciepłego uśmiechu?
Jest wspaniała!

 

No i na koniec znowu moja uśmiechnięta Aleksandra <3
Dziękuję za dzisiaj, pamiętajcie, żeby zabierać ze sobą parasolki, żeby się chronić przed deszczem i słońcem oraz jedzcie dużo kurczaka, bo kurczak jest pyszny i w ogóle kurczak to idealność.

„There is nothing for me but this.”

~Wasza pączkowa Glass Candle~

Na imię mam Asia, ale wolę, żebyście mówili mi Glass. Jestem amatorskim fotografem, który czerpie radość z robienia zdjęć. Jeśli chcesz poznać mnie i moją twórczość, zostań i poznaj moją historię pisaną zdjęciami ♠♣
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *