tutorial

Tutorial – portret

Tutorial moi drodzy!
Tutorial wita Witam Was i ja! Już z Evesham, ale mam dla Was zdjęcia z wspólnego wypadu pod domek z przyjaciółmi oraz kilka zdjęć z małego pikniku u mnie na wsi :)
Opowiem Wam także, jak wygląda proces tworzenia moich zdjęć!

Tutaj się ogłaszam i poszukuję modeli i modelek na sesję i mam już jedną umówioną. Cieszę się niezmiernie z każdej sesji!
Bez zbędnego, mojego gadania przejdźmy do dzisiejszych zdjęć, bardziej portretowych :)
Magdalena L.
Tutorial – pierwszy krok
Zaczynając od początku – pierwsze czego potrzebujecie to modela i aparatu, ale to chyba najbardziej logiczna sprawa.
Tutorial – drugi krok
Gdy już macie te warunki spełnione no to wtedy rozmawiasz z modelem, próbujesz go rozśmieszyć i łapiesz te piękne chwile, żeby móc je uwiecznić na zdjęciu.
Naturalny uśmiech to zawsze najpiękniejsza rzecz w człowieku!
Tutorial – krok trzeci
Gdy zdjęcie jest już zrobione to przerabiacie je.
Ja akurat jedyne co robię to rozjaśniam, dodaję kontrast oraz zmieniam temperaturę zdjęcia, a potem dodaję delikatny filtr oraz watermark i tak oto wstawiam dla Was zdjęcia.
Tutorial – obróbka
Pamiętajcie, że wystarczą chęci i pomysł, aby zrobić coś ciekawego i pięknego! Ile ja widziałam dobrych zdjęć zrobionych jakimś starym telefonem ;)
Swoje zdjęcia obrabiam w photoshopie oraz photoscape.
Pozowanie modeli też ważne
To akurat portret nie jest, ale Madzia ładnie zapozowała to postanowiłam się Wam tym pochwalić :D
Ogólnie… Co u mnie słychać? Na razie jesteśmy w trakcie szukania pracy z przyjaciółką i zajmujemy się wyprowadzaniem psa i odpoczywaniem. Trochę korzystamy z wakacji :)
Niedługo zacznie się praca, ale nie martwcie się, ja nadal będę tu ładnie wstawiać zdjęcia!
Tu jest tyle miejsc, gdzie można zrobić arcydzieło, że mam ochotę łazić z aparatem i po prostu wylewać moją inspirację WSZĘDZIE.
Tutorial – efekty
Tutaj pani Magdalena wyszła jak rasowa modelka ;)
Ogólnie miałam ten post dodać o wieeele szybciej, ale znacie mnie i moje tempo, zawsze się muszę spóźnić!
Ale ostatnio ładnie wszystki idzie na blogu do przodu, więc powoli, ale jeszcze o mnie świat usłyszy :D
Pamiętajcie o fokusie
Robiąc zdjęcia pamiętajcie o to, żeby dobrze złapać fokus, dobrze się ustawić i nie bać się wyginać na środku drogi przy ludziach. Zawsze łapcie idealny moment!
Tutaj jestem dumna, że udało mi się złapać moment, kiedy wiatr podwiał włosy Madzi.
Tutorial – nie tylko uśmiech!
Powaga też jest mile widziana na zdjęciach. Wszystko zależy od Was!
I to kocham w robieniu zdjęć… Wolność :)
Tutorial – bawcie się wizją
Tutaj pobawiłam się troszkę zdjęciem i dodałam trochę gwiazdek (http://fav.me/d77gh2y)
Istnieje mnóstwo tutoriali na temat jak coś wkleić na zdjęcie, więc tutaj tego nie pokażę, może kiedyś. Jak byście takie coś chcieli to dajcie znać :)
Olka – przyjaciółka
No i kto mi powie, że ona nie ma pięknego, kochanego i ciepłego uśmiechu?
Jest wspaniała!
Tutorial – koniec
No i na koniec znowu moja uśmiechnięta Aleksandra <3
Dziękuję za dzisiaj, pamiętajcie, żeby zabierać ze sobą parasolki, żeby się chronić przed deszczem i słońcem oraz jedzcie dużo kurczaka, bo kurczak jest pyszny i w ogóle kurczak to idealność.

„There is nothing for me but this.”

~Wasza pączkowa Glass Candle~

Na imię mam Asia, ale wolę, żebyście mówili mi Glass. Jestem amatorskim fotografem, który czerpie radość z robienia zdjęć. Jeśli chcesz poznać mnie i moją twórczość, zostań i poznaj moją historię pisaną zdjęciami ♠♣
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.